Grant Thornton ontvangt voor de derde keer ISAE 3402-verklaring

Betrouwbaarheid en kwaliteit bevestigd in financieel administratieve dienstverlening

Grant Thornton heeft voor de derde keer de ISAE 3402-verklaring voor haar financieel administratieve dienstverlening verkregen. Dit bevestigt opnieuw dat ondernemers die hun financiële- of salarisadministratie uitbesteden aan Grant Thornton kunnen rekenen op hoogwaardige kwaliteit en zorgvuldige processen.

Betrouwbaarheid en kwaliteit als kernwaarden

Kwaliteit en betrouwbaarheid staan centraal in de dienstverlening van Grant Thornton. Marcel Blöte, bestuursvoorzitter, benadrukt het belang van deze verklaring: “Deze herhaalde erkenning, nu voor de derde keer op rij, benadrukt dat onze processen, consistent voldoen aan de gestelde normen. Het is voor onze klanten belangrijk om te weten dat de data die zij aan ons toevertrouwen, in betrouwbare handen is. We kunnen aantonen dat onze processen effectief beheersbaar zijn en weinig tot geen risico's met zich meebrengen. Ik ben trots dat we opnieuw hebben aangetoond dit hoogwaardige niveau van dienstverlening te waarborgen.”

Meerwaarde voor ondernemers in het MKB

Het MKB toont een groeiende trend in het (her)uitbesteden van (salaris)administratie. “Vooral voor grotere ondernemingen met 25-100+ medewerkers biedt de ISAE-certificering significant meerwaarde”, Egbert Jan Blonk, partner bij Grant Thornton. “Wij lopen in de voorhoede van de payrollservices in Nederland die een verklaring behaald hebben voor de processen. Onze verklaring levert het bewijs aan financiële instanties, partijen én uiteraard aan werknemers dat de gegevens, in voldoende mate van zekerheid, betrouwbaar zijn.”, vervolgt Egbert Jan.

Robert Karremans, partner bij Grant Thornton Outsourcing, onderstreept: “Daar waar we voor onze payrollservices behoren tot een van de koplopers met deze verklaring, hebben we de verklaring als eerste in Nederland verkregen voor onze Outsourcing-dienstverlening. Wij zijn in staat om de volledige administratie voor mkb-ondernemers op een zeer efficiënte wijze te beheren. Ondernemers streven naar kwaliteit en expertise, en willen problemen, zoals bijvoorbeeld met de btw-aangifte, proactief vermijden. Door de volledige ontzorging die Grant Thornton Outsourcing biedt, krijgt de ondernemer de vrijheid om zich te richten op waar hij echt goed in is, puur ondernemen.” John Peek, senior manager Payroll, voegt hieraan toe: “De ISAE-verklaring biedt ondernemers het geruststellende gevoel dat onze werkprocessen voldoen aan strenge kwaliteitsnormen. Onze salarisadministratie is een goed voorbeeld van efficiency en kwaliteit. Ook op dat vlak lopen we voorop in de markt.”