Hulp nodig bij totstandkoming ISAE of SOC rapportages?

Onze ISAE & SOC Reporting diensten leveren onafhankelijke, objectieve rapporten op over de opzet, uitvoering en operationele effectiviteit van controles bij dienstverlenende organisaties. Dit houdt onder andere in:

  • ISAE 3402 & SOC 1 reporting
  • ISAE 3000 reporting
  • SOC 2 reporting
  • Readiness support

 

ISAE 3402 & SOC 1

ISAE 3402 & SOC1 assurance rapporten zijn van toepassing op processen die relevant zijn voor financiële transacties. Deze assurance rapporten helpen bij het evalueren van de opzet, bestaan en werking van de interne beheersmaatregelen rondom financiële transacties. 

ISAE 3000

ISAE 3000 assurance rapporten zijn van toepassing op alle soorten uitbestede processen die niet relevant zijn voor financiële transacties.

SOC 2

SOC 2 assurance rapporten bieden een redelijke mate van zekerheid dat de serviceverplichtingen en systeemvereisten van de serviceorganisatie zijn gerealiseerd op basis van de trust services criteria security, availability, processing integrity, confidentiality en privacy. 

Readiness support

Wij bieden begeleiding aan organisaties om hun volwassenheidsniveau van de interne beheersing te verhogen om tot een succesvolle ISAE of SOC verklaring te komen. Tevens begeleiden wij organisaties met het opstellen van een ISAE of SOC controle framework.

Wat kunt u van ons verwachten?

  • Inzichten
  • Aanpak
  • Netwerk
  • Inzichten
    Inzichten
    Nieuwe inzichten die leiden tot verbeteringen van uw interne beheersing
  • Aanpak
    Aanpak
    Pragmatische aanpak tegen eerlijke en competitieve tarieven
  • Netwerk
    Netwerk
    Toegang tot een groot en internationaal netwerk met bijbehorende kennis en connecties

Voor dienstverlenende organisaties die outsourcingdiensten aanbieden en gevoelige klantinformatie verwerken, is vertrouwen het ruilmiddel. Het beheren van informatietechnologie of het verlenen van loonlijst-, inkoop-, financiële of andere diensten brengt tal van uitdagingen en risico's met zich mee.

Klanten en belanghebbenden willen de zekerheid hebben dat de dienstverlenende organisaties de beheersorganisatie op orde hebben en er passende controles geïmplementeerd zijn voor de gegevens en processen die worden gebruikt om hun klanten van dienst te zijn.

Afbeelding2.png